Silový trénink

Silový trénink je nutnou složkou tréninkového plánu každého kulturisty. Bez rozvoje svalové síly se totiž žádný kulturista neobejde. Na těchto stránkách vám představíme silový trénink, který je zaměřen pro středně pokročilé kulturisty a doba jeho trvání trvá zhruba třicet až čtyřicet minut.

Podstata silového tréninku

Postata silového tréninku je primárně zaměřena na získání svalové síly, takže hlavními cviky, které budete šest dní v týdnu provádět, jsou bench-press, mrtvý tah a dřep. Trénink si rozložte do šesti dnů v týdnu, přičemž využívejte nízký počet opakování a krátkou dobu jednotlivého tréninku.

Rozhodující v silovém tréninku je koncentrace na zvedání co nejtěžších vah, kdy byste se měli pokoušet navyšovat zvedanou hmotnost zhruba o dva až pět kilo v každém tréninku. S pomocí krátkých a intenzivních tréninků byste neměli mít těžkosti s regenerací. Je potřeba si však uvědomit, že tento druh silového tréninku je vhodný pouze pro středně pokročilé kulturisty, kteří už mají určitý silový základ.

Hlavně se nebát experimentovat

Lidské tělo je schopno velmi rychlé a svižné adaptace, která se ukáže určitým zpomalením a zvolněním silového rozvoje, proto je potřeba při posilování experimentovat. Nebojte se tedy měnit a obměňovat cviky a série. Nemějte rovněž strach jednotlivé těžké cviky opakovat. Různost a rozmanitost tréninků je předpokladem k úspěchu každého funkčního tréninkového systému. Pokud nemáte problém s pravidelným a tvrdým tréninkem, tento šestidenní tréninkový cyklus je skvělou volbou pro každého kulturistu. Pokud budete pilně trénovat, uspokojivě se stravovat a spát, můžete očekávat velmi dobré a slušné silové zisky. Pokud se vám líbí tvrdé tréninky a nebojíte se zvedat velké váhy, zkuste jít do silového tréninku.

 

 

Přidat komentář