Posilování stehenních svalů

Na těchto stránkách vám popíšeme velmi jednoduché cviky na posilování stehenních svalů, které můžete každý den bez problémů několikrát zopakovat. Ke všem třem cvikům budete potřebovat pouze dvě jednoruční činky.

Jednoduché dřepy s jednoručkami

První cvik, který si popíšeme, je velmi jednoduchý a snadný. Do ruky si vezměte dvě činky, které budete držet podél svého těla tak, že dlaně jsou obrácené proti sobě. Dřepněte si do postavení, kdy jsou vaše stehna souběžně s cvičební podložkou a opět se velmi pomalu narovnejte.

Výpady s činkami

Druhým cvikem jsou známé výpady s činkami. Toto cvičení je ideální pro budování svalové hmoty našich stehen. Do ruky si opět vezměte dvě činky a držte je podél svého těla. Nejprve uděláte levou dolní končetinou krok dopředu a pokrčíte nohu v koleni až do pozice, kdy se pravé koleno takřka dotýká cvičební podložky. Pak se znovu vraťte do počáteční pozice a zopakujte tentýž cvik s pravou nohou.

Předklony s jednoručkami

Třetím a posledním cvikem, který si dneska popíšeme, není o nic těžší než předchozí dva cviky. Do své ruky si znovu vezměte dvě činky a držte je podél svého těla. Lehce pokrčte kolena a předklánějte se k zemi. Dávejte si pouze pozor, abyste si při tomto cviku příliš nekulatili svá záda. Držte činky před svým tělem a předklánějte se do pozice, kdy pocítíte tah na zadní straně stehen. Vraťte se do počáteční pozice a cvik znovu udělejte stejným způsobem.

Všechny zmíněné cviky na posilování stehenních svalů jsou velmi oblíbené, neboť k nim potřebujete pouze dvě činky a trochu volného místa. Navíc tyto cviky můžete dělat i doma, takže nemusíte kvůli nim zbytečně navštěvovat posilovnu. Pokud budete pravidelně posilovat stehenní svaly, bude vám přibývat svalová hmota na stehnech a rovněž budete předcházet bolestem kolen.

Přidat komentář