Kulturistika pro ženy

Rozhodli jste se pro formování vaší postavy a nemáte dostatek informací, jak správně začít? Nezoufejte, náš článek je tady přímo pro vaše potřeby. Pro začátek vám gratulujeme k vašemu odhodlání cvičit a udělat správný krok k vašemu zdraví a vysněné postavě.

První kroky všech žen vedou ke strojům, které se používají k procvičení problémových partiích nás zástupkyň něžného pohlaví. Zadeček, boky, bříško, stehna patří mezi nejčastěji procvičované partie. Je však důležité vědět, že zaměření se na dané proporce není pro uspokojivý výsledek opravdu žádnou zárukou, právě naopak. Pro dokonalý vzhled vaší postavy, je nutné procvičovat a zatěžovat všechny tělesné partie soustavně. Harmonická zátěž vede ku prospěchu.

V případě, že patříte mezi úplné začátečníky zaměřte se alespoň na 1, 1,5 či 2 měsíce na procvičování středu těla a následného zpevnění. V minulosti se nejprve začínalo se standartním (základním) nebo také komplexním cvičením. Dnes tomu tak již není. Doporučuje se konzultace s daným osobním trenérem, který vám udělá ve všem, co se týče cvičení jasno. Pokud vám výše uvedenou variantu finance neumožňují, porozhlédněte se ve vašem okolí, zda náhodou nemáte okolo sebe někoho, kdo je v posilování mnohem zkušenější.

Pokud teprve začínáte vsaďte na procvičení zádového, mezilopatkového svalu, břišní oblasti a tzv. vzpřimovačů, které jsou známé vlastností se zkracovat. Z tohoto důvodu je mnohem výhodnější oblast zadních stehen protahovat.

Po výše uvedeném se můžete zapojit do kondičního cvičení. Začátky patří k obtížnějším, proto postačí, když se posilování budete oddávat 3x do týdne. Nemusíte počítat s předlouhým tréninkem, dostačujících je opravdu 45 minut.

 

Přidat komentář