Posilování bicepsů

Posilování patří k základním volnočasovým aktivitám velkého množství lidí. Není se čemu divit, díky tomuto sportu se totiž odreagujeme, nabereme novou sílu a ještě k tomu posílíme naše sebevědomí, to hlavně protože při vhodně zvolených cvicích můžeme vytvarovat postavu dle našich představ! Samozřejmostí je i pozitivní dopad na fyzické i psychické zdraví. Především pánové se při posilování zaměřují na vytvarování rukou, konkrétně i bicepsů. Existuje celá řada osvědčený postupů, jak toho docílit. Základem jsou správně zvolené cviky, včetně celého postupu.

Tip pro podnikavé: Pokud formování postavy „dokumentujete“ na svém YouTube kanálu nebo sociální síti, nezapomeňte se zapojit do PR Yardu, kde můžete oslovit inzerenty a nabídnout jim formu placené spolupráce. Kromě finanční odměny můžete získat i atraktivní zboží k testování.

Nejlepší cviky na bicepsy

Jaké jsou tedy nejvhodnější cviky pro posilování bicepsových svalů? Je jich hned několik. Pojďme si přiblížit alespoň některé z nich!

  1. Podhmatový bicepsový zdvih s velkou činkou

  • Jedná se o vůbec nejpoužívanější a nejrozšířenější cvik pro zvýšení objemu bicepsových svalů. Cvik je vykonáván ve stoje v postoji na šířku ramen, může se využít i větší váha zátěže, ta však nesmí jít v žádném případě na úkor kvality. Činku musíte mít v natažených pažích před tělem. Lokty musí být po celou dobu drženy u těla s tím, že jejich poloha se nesmí měnit. Tímto způsobem by se měla činka zvedat tak vysoko, jak jen je to možné, přičemž však nesmí dojít k pohybu loktů. Jakmile je činka ve vrcholné poloze, zastavte a pomalu spouštějte dolů.
  1. Nadhmatový bicepsový zdvih s velkou činkou

  • Jedná se rovněž o velmi rozšířený způsob posilování bicepsových svalů. Algoritmus je v podstatě stejný, jediné co je změněno, je to, že dlaně směřují k zemi. Tento druh cviku rozvíjí především sval vřetení a hluboký sval pažní. Cvik je potřeba opět provádět plně technicky a čistě, raději menší váhu, ale správný postup!
  1. Bicepsový zdvih s jednoručními činkami

  • Tento cvik se provádí vsedě nebo ve stoje. Činky uchopíme do obou rukou tak, že dlaně směřují dopředu a lokty je třeba mírně pokrčit. Činky byste měli zvedat, aniž se pohybují lokty, a to při zadrženém dechu, jakmile dosáhnete horní polohy, vydechněte. Do spodní polohy je zapotřebí činku spouštět pomalu. Následuje krátká pauza, zhruba dvě sekundy, a poté se celý postup v několika sadách opakuje.
  1. Kladivový bicepsový zdvih

  • Tento cvik se provádí ve stoje, nohy jsou mírně roztažené, ideálně do šířky ramen. Činky uchopíme tak, že kotouče zaujímají vodorovnou polohu. Oběma činkami střídavě pohybujeme doleva a doprava, lokty však musí být neustále ve stejné poloze, nesmí se hýbat!

 

Přidat komentář